sobota, 15 marca 2014

Rozdział 3

Poszłam z Kate do kuchni I zrobiłyśmy kanapki.....
*Oczami Niall'a*
Gdy wróciłem z Louis'em do domu cieszyliśmy się jak małe dziecko.
*Oczami Kate*
Po zrobieniu naszej kolacji , udaliśmy się do salonu I zaczeliśmy jeść oraz oglądaliśmy jakąś komedie skączyliśmy oglądać o 23:20
V(vicky)- Idę spać - powiedziałam do Kate I wstałam z kanapy
K(Kate)- Ja też
I poszłyśmy do swoich pokoi Pesy I Oreo szli za nami . Weszłam do pokoju I ubrałam piżame , Położyłam się już prawie zaszłam w kime ale dostałam Sms'a wziołam telefon I weszłam na wiadomość był to Sms od Niall'a
odrazu się uśmiechnełam.
S.od .N( sms od Niall'a)- "Dobranoc księżniczko :O"
Skąd on kurwa wie kiedy ja ide spać wtf odłorzyłam telefon na swojen miejsce I poszłm spać.
*Rano**Oczami Kate*
Obudziłam się o 10 wyjrzałam przez okno było  zimniej niż wczoraj. Tak jest w londynie I poszłam do kuchni by zrobić nam śniadanie .
*oczami Vicky*
Obudziłam się po 10:15 wstałam I zeszłam do kuchni myślałam że Kate jeszcze śpi, a jednak nie jednak ona dzisiaj przygotowała śniadanie
Siadłyśmy I zaczeliśmy jeść po 10 minitach skonczyłyśmy ja umyłam naczynia Katei ja poszliśmy się ubrać I wziąść prysznic każda miała łazięnke w swoim pokoju . Weszłam pod prysznic I odkręciłam wode odrazu po moim ciele zaczeła spływać ciepła woda mój prysznic trwał 10 minut wyszłam z kabiny wytarłam się I zaczełam słuszyć swoje blond włosy  które upiełam w koka , zrobiłam delikatny makijaż I  ubrałam się .
*Oczami Kate *
Ja I Vicky poszliśmy się wykąpać I ubrać bo musielieliśmy odprowadzić Oreo I Pesy do mamy Vicky bo nasze "randki" miały się odbyć o 19 weszłam do kabiny I odkręciłam wode moja kąpiel trwała 10 minut wyszłam z kabiny wytarłam się I wysuszyłam włosy które potem zostawiłam rozpuszczone zrobiłam makijaż I ubrałam się  zeszłam domsalonu moja najka oglądała jakiś serial usiadłam koło niej I też zaczełam oglądać to był serial pt. rodzinka pl kochałyśmy go.
*Oczami Niall'a*
Obudziłem sięmo 11 I młyślałem mojej randce z Vicky . Zeszłem do kuchni wszyscy już wstalaii I jedli jajecznice.
*Oczami Vicky*
Kate dołączyła się do oglądania rodzinki. Pl skończyła się o 12: 30 wyjełam telefon I zadzwoniłam do mamy.
*Oczami PANI SIMPSON*
Pracowałam właśnie w biurze gdy zadzwonił mi telefon spojrzałam na wyświetlacz I ujrzałam zdjęcie mojej córki Vicky odebrałam
M. V(MAMA VICKY)- Tak Vicky
V(vicky)- Hej mamuś czy mogłybyśmy zostawić do jutra wam Oreo I Pesy  ?-  spytałam
M.V- Jasne , a gdzie się wybieracie ?- spytała moja rodzicielka
K(Kate)- Na randkę - wtrąciła się moja najka
M.V- Okey . To przyprowadź.
V- Okey pa - rozłączyłam się wstając z kanapy biorąc torbe
V(vicky)- Kate idziemy - powiedziałam
Kate wstała wziołam Pesy , a ona Oreo I wyszliśmy pieszo do mojego domu było 5 minut więc nie daleko. Zamknełam drzwi I poszłyśmy jak zwykle rozmawiałyśmy I się śmiałyśmy doszliśmy pod mój dom otworzyłam bramkę I spuściłam Pesy doszłyśmy do drzwi frontowych były otwarte .
V(vicky)- Mamo!- krzyknełam w korytarzu
M.V(mama vicky)- Hej córeczko .
K(Kate)- Dzień Dobry
M.V- Hej Kate
V- Ja ide coś wziąść z pokoju I zaraz wychodzimy
m.v- okey
Ja I Kate udaliśmy się do mojego pokoju podeszłam do mojej szafki nocjej I wyciągłam swoją szczęśliwą bransoletke .
*Oczami Kate*
Gdy zobaczyłam , że Vicky wyciąga swoją szczęśliwą bransoletke wszystkie wspomnienia wróciły.
K(Kate)-Vicky pamiętasz jak je robiłyśmy?
V(Vicky)- Boże no masz taką samą miałyśmy wtedy 10 lat
K- Dokładnie - powiedziałam wychodząc z pokoju Vicky kierowliśmy się do wyjścia wyszłyśmy I zaczełyśmy iść w kierunku naszego mieszkania zauważyłam że Vickyma już bransoletke na ręce podciągłam koszule do góry miałam taką samą bransoletke na ręce które były po cięciu się Vicky spojrzała na moją ręke
V- Obiecja że już nigdy się nie potniesz!!
K- Obiecuje - powiedziałam gdy w tym momęcie wchodzić do mieszkania .
*Oczami Vicky*
Gdy weszłyśmy do mieszkania obydwie pobiegłyśmy do swoich pokoji naszykowałam swoje ciuchy I poszłam pod prysznic. Kąpiel zajeła mi 10 minut wyszłam owinełam się ręcznikiem I zaczełam suszyć włosy I ubrałam się upiełam włosy w koka wyszłam z łazięki kierowałam się w strone pokoju Kate zapukałam usłyszałam prosze weszłam I ujrzałam kolerzankę wyglądała ona zajebiście włosy ona miała upięte w koński ogon
V- Zajebiście wyglądasz- powiedziałam
K- Ty też
Obie zaczełyśmy się śmiać I poszłyśłmy do salonu nie siedziałyśmy za długo bo zadzwonił
Dzwonek pobiegłam otworzyć ujrzałam tam ...................................
CDN
Komentarze dają mi inspiracje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz