środa, 9 kwietnia 2014

Rozdział 4

*Oczami Vicky*
Dzwonek pobiegłam otworzyć ujrzałam tam ................................... Louis'a trzymał on w ręku kwiaty
L(Louis)- Hej
V(Vicky)- Hej . Kate do ciebie - powiedziałaś I odeszłaś, a Kate podbiegła do drzwi wzioła kwiaty I poszli , a ja zostałam sama więc poszłam do swojego pokoju I wyjełam gitare wyszłam z pokoju I kierowałam się z gitarą w kierunku salonu . Usiadłam na kanapie I zaczełam sobie brzdąkać nis potrfało to długo bo 5 minut spojrzałaś na zegarek była 17:30
Kurwa nie ma jeszcze 19 wziołam 2 gumy do żucia żułam I szłam w strone drzwi.
*Oczami Niall'a*
Szłem do mieszkania Vicky usłyszałsm jak ktoś gra . Zadzwoniłem dzwonkiem I muzyka  ucichła otworzyła mi piękna Vicky podarowałem jej róże.
*Oczami Vicky*
Poszłam otworzyć drzwi za nimi stał nikt inny jak Niall przywitałam się nim , a on podarował mi róże wsadziłam ją do wazonu wziołam torbe telefon klucze I portfel. Wyszliśmy z mieszkania I kierowaliśmy się w strone auta blondaska . Niall kulturalnie otworzył mi drzwi , a ja wsiadłam horan również zapieliśmy pasy I ruszyliśmy
V(Vicky)- Gdzie jedziemy Niall- spytałam patrząc na blondaska
N(Niall)-  Zobaczysz- powiedział uśmiechając się- Dlaczego obawiasz się chłopców
V- Bo zostałam skrzywdzona - dałam sztuczny uśmiech I zaczełam gapić się przez okno.
*Oczami Kate*
Wyszłam z Louis'em do kina wybraliśmy komedie romantyczną A właśnie że tak kupiliśmy  1 duży Popcorn I 2 Coca Cole udaliśmy się na sale czekaliśmy aż się Film włączy .
*Oczami Vicky*
Gapiłam się przez okno gdy się zatrzymaliśmy było już ciemnawo wyszłam z auta I byłam w lesie przestraszyłam się spojrzałam na blondaska który wyciągał coś z bagażnika.
Kurwa on mnie chce zabić?? Pomyślałam I się odwróciłam przedemną był Niall czymał coś
w ręku.
V(Vicky)- Pojebało cię!!! - zaczełam się drzeć
N(Niall)-  Nie dlaczego?- powiedział I chwycił mnie za ręke . Szliśmy 10 minut przez las gdy doszliśmy nad jezioro poszliśmy na pomost
N(Niall)- Vicky jesteś najwspanialszą osobą na świecie czy zechciała byś zostać moją dziewczyną.
*Oczami Kate*
Po wyjściu z domu udaliśmy się do kina na film pt. Listy do Julii kupiliśmy bilety duży  popcorn I 2 duże coca cole Wyszliśmy na sale usiadliśmy na swoich miejscach I czekaliśmy na film
L(Louis)- Kate mam pytanie- powiedział spoglądając na mnie
K(Kate)- mów - powiedziałaś odwzajemiając uśmiech
L- Bardzo mi się podobasz I chciałem się zapytać czy zostaniesz moją dziewczyną?
K- Louis ja nie wiem co powiedzieć no ale ................ się zgadzam - uśmiechnełam się
Louis pocałował mnie odwzajemniłam pocałunek wziołam go za ręke wtuliliśmy się w siebie I zaczeliśmy oglądać filVm.
*Oczami Vicky*
Gdy Niall  zapytał mnie czy nie chcę z nim chodzić zatkałl mnie nie wiedziałam co powiedzieć
V(Vicky)- Niall nie wiem co powiedzieć
N(Niall)- Powiedz co chcesz może I znamy si dwa dni ale ja cia kocham przemyśl to .
V- Przemyśle
Rozłożyliści e koc I siadliście na nim, wyjeliście z koszyka :  sok pomarańczowy, kanapki , owoce.
Siedzieliśmy I rozmawialiśmy Niall odwiózł mnie do mieszkania o 22
*W domu**Nadal oczami VIcky*
Wyszliśmy do domu było już ciemnawo więc zapaliłam światło w korytarzu I powiedziałam "Kate jesteś" odpowiedziała mi gucha cisza
V- Napijesz się czegoś - zapytałam
N- Soku jeśli można - odpowiedział blondasek
V- Już się robi - mówiłaś idąc w kierunku kuchni
wyjełam telefon I napisałam sms'a do Kate
"Kate gdzie jesteś ?   ;) xxxVicky"
Nalałam soku I zaniosłam blondaskowi który siedział na sofie .
V- Proszę twój sok - powiedziałam by przerwać niezręczną cisze
N- Dzięki-uśmiechnoł się pokazując żąd swoich białych zębów
V- Może coś oglądniemy? - spytałam
N- Ok ale Horror.  - zaśmiał się
V- Okey - wstałam I kierowałam się w kierunku szafki z filmami podałam Horanowi wszystkie horrory jakie miałam żeby zdecydował co oglądniemy a ja poszłam do kuchni zrobić popcorn.
N- Mam - krzyknoł blondynek
V- Co wybrałeś- zapytałam ściekwaiona
N- Zobaczysz zaraz
Przyszłam z miską popcornu I butelką pepsi zajełam miejsce obok chłopaka a Niall włączył sierociniec I zaczeliśmy oglądać I żreć popcorn nie pamiętam kiedy zasnełam
*Next day* *Oczami Vicky*
Obudziłam się wtulona w śpiącego Niall'a nie mówie podobało mi się to no I on wygląda tak słodko jak śpi uwolniłam się z jego uścisku I pomaszerowałam do kuchni zrobić śniadanie. Wybrałam gofry. Robienie śniadania zajeło mi 20 min po skończeniu poszłam pod prysznic. Umyłam się I ubrałam dziś nie było ciepło w Londynie padało . Zapiełam włosy w koński ogon I poszłam do salonu.
Niall jeszcze spał postanowiłam go obudzić pobiegłam do kuchni Nalałam do szklanki wody I poszłam zpowrotem do saonu stałam nad  chłopakiem gdy nagle na twarz wylałam mu wode chłopak odrazu się obudził I zaczoł mnie gonić
N- Przeproś - wykrzyknoł chłopak nadal mnie goniąc
V- Jak? - powiedziałam uciekając
N-Pocałuj mnie
V- W policzek
podeszłam do Niall'a nastawił policzek już go miałam pocałować gdy się obrucił zamiast w policzek pocałowałam go w usta przyznam się podobało mi się więc odwzajemniłam pocałunek odetwaliśmy się od siebie gdy nam zabrakło tchu
V- Zostanę twoją dziewczyną - szepnełam mu do uch na co on krzyknoł
N- Naprawde - obracając mnie wokół własnej osi .
Poszliśmy jeść śniadanie. Posiłek jedliśmh rozmawiając gdy nagle ktoś wparował do kuchni to byli............. CDN
Czytasz = komentarz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz