piątek, 7 lutego 2014

Imagin z Niall'em #1

                                 CZYTASZ = KOMENTARZ

Hej imagin z Niall'em będzie na podstawie mojego snu nw o co chodziło w nie którym momencie ale okey.  Oczywiście pare żeczy dodam od siebie !! :3


-----------------------------------------------------------------------------------------

Był Piątek obudziłaś się o 9:45 obruciłaś się na drugi bok by sprawdzić czy Nialler jeszcze śpi. NIE BYŁO GO ! Spojrzałaś na wyświetlacz telefonu I zobaczyłaś SMS'a.
S od N ( Sms od Niall'a )-  " Kochanie pojechaliśmy na próbę wrócimy około 21 przygoduj cię się idziemy na Impreze xxx Kocham Cię !!! " 
Ty odpisałaś - Okey.  Ja ciebie też Kocham 
Poszłaś zrobić śniadanie dziewczyny jeszcze spały  gdy zrobiłaś usłyszałaś kroki widziałaś że to któraś  z dziewczyn idzie. Okazało się że to Perrie
P (Perrie)- Hej (t.i)
Ty - Hejka Pezz pisałam z Niall'em pojechali na próbę 
P -  Ah.. A o której wrócą ?
Ty - Około 21
Po chwili zeszły Elka I Dan
E I D ( Eleonor I Danielle ) - Siemka gdzie są chłopcy ?
P - Pojechali na próbę wrócą około 21 I idziemy na Impreze
D I E-  Fajnie
Poszliście jeść śniadanko. Po zjedzonym śniadaniu poszłyście sie ubrać nie szykować na impreze tylko tylko dresy na sprzątanie domy. El ubrała to , Ja to , Perrie to a Dan to .
I zaczeliścię sprzątanie domu. Gdy posprzątaliście była godzina 15: 59 więc poszłaś zrobić obiad . Umiałaś gotować. Gdy skończyłaś. Zawołałaś dziewczyny.. po skończonym posiłku  poszliście ooglądać TV leciał wasz ulubiony film pt . " Dom Snów " ogladałyście film gdy nagle Przyszedł sms do Pezz od Zayn' a
S od Z ( Sms od Zayn ' a) - Będziemy za 2 godziny.
Danielle ubrała to , Elka to , Perrie to , a ty ubrałaś to gdy skończyliście sie przygotowanie zeszłyscie do salonu chłopcy już byli Wyszliście z domu I poszliście nagle staneliśmy
N ( Niall) - ( t.i) musze ci coś powiedzieć - wyciągnoł telefoni zaczoł coś pisać na telefonie.
Dostałaś sms ' a od ukochanego I zaczełaś pocichu czytać " (t.i ) pamiętasz jak pojechałaś do Polski !?  Wtedy cię zdradziiłem z (I.T.P) ale tego nie chciałem Prosze WYPACZ MI !!!
Podeszłaś do niego I dałaś mu z liścia I powiedziałaś
Ty - Nie nawidze cię - I pobiegłaś na na przystanek tranwajowy I stał tam jakiś tranwaj więc wbiegłaś do niego. Widziałaś że Pezz biegła za tobą ale nie zdążyła  bo odjechał szłaś  na wolne siedzenie i przez przypadek udeżyłaś jakąś dziewczyne była ona w twoim wieku
Ty-  Przepraszam Cię bardzo - powiedziałaś zapłakana
Ona- Hej nic sie nie stało (t.i)
Ty - Ala ? Tęskniłam
A ( Ala) -  Ja za tobą też -wstał i cie przytuliła - co sie stało !?
Ty - Niall mnie zdeadził z (I.T.P) jak byłam w Polsce.
A- Ja pierdole jak on mógł to zrobić !! Śpisz u mnie
ty - jasne przecież nie mam gdzie spać w sumie mam swoje mieszkanie ale mam klucze u Niall 'a.
A- Okey .
Jechałyście do domu Ali Niall cały czas do ciebie sms ' ował I wydzwaniał byłaś zła wiec wyciszyłaś telefon I napisałaś sms' a do Perrie
twój sms - " Hej Pezz przyjade jutro po rzeczy i prosze wstań jutro na 9 bede pq Kc "
Odpisała - Jasne ja cb też
* OCZAMI NIALL'A *
Słyszałem że Perrie przychodzą sms 'y byłem pewny że to od (t.i) jak mogłem zdradzić najukochańszą osobe w moim życiu.
* Oczami (t.i) *
Gdy dojechaliśmy do mieszkania Ali była 1 a ty leżąc w łóżku dopiero skałaś sie że Ala jest w ciąży.  Poszłaś spać.
rano twój budzik zaczoł dzwonić o 7 rano poszłaś zroboć poranną toalete I się ubrać gdy schodziłaś do kuchni napić sie soku zauważyłaś że Ala nie śpi
- Hej kochana ja jade po ciuchy I zawioze je do swojego mieszkania.
- Okey. Kocham Cię.  Przyjeżdżaj na obiad będzie około 14
- Ok pożyczysz mi klucze od auta pliss bo ja mam wszystko tam.
- Jasne bierz są na stole w kuchni
- Ok. Papa
- Nara
Wziołaś klucze od samochodu przyjaciółki I wyszłaś z domu
 Jechałaś 10 min gdy byłaś pod domem chłopaków była punktualnie 9 miałaś klucze wiec otworzyłaś drzwi I poszłaś do waszej byłej sypialni wiedziałaś ze Horan jeszcze śpi
Otworzyłaś swoją garderobę i zaczęłaś wszystko pakować do walizek w pewnej chwili poczułaś że ktoś czy ma  cię za ramię. Był to Nialler
Ty : Puść Mnie  ~ Krzyknełaś
N : T.i Nie bo cie kocham
Ty : Jak byś mnie kochał to byś mnie nie zdradził ~wstałaś i odepchnęłaś Chłopaka
N : T.i proszę przestań. Byłem w tedy pijany a *I.T.P* to wykorzystała
Ty : Nie wymawiaj tego Imienia przy mnie bo was obu nienawidzę  a jak ją zobaczę to nie daruje
N : Zostań Proszę ~chciał do ciebie podejść
ty : Nawet do mnie nie podchodź
On usiadł na łóżku  i nic nie mówił tyko siedział więc miałaś czas by się
spakować miałaś 4 walizki gdy wychodziłaś z pokoju wzięłaś swoje klucze od domu i auta a klucze od domu chłopaków zostawiłaś Niall`owi
ty : Żegnaj Niall ~ powiedziałaś wychodząc z sypialni
N : Żegnaj T.I
Liam pomógł zanieść ci walizki do auta przyjaciółki
L : Chcesz tego ?
Ty : Liam to nie ja zdradziłam Niall`a tylko on mnie ja tu cierpie a nie on
Wtedy zauważyłaś że Horan patrzy przez okno
Ty : Dobra Liam ja jade Pa Nie zapomnijcie o mnie macie chyba mój numer ?
L : Nie zapomnimy uwierz
Przytuliłaś Go i poszłaś jeszcze pożegnać się z  Lou , Hazzą, Zayn`em, Pezz, El i Dan
Pożegnałaś się i poszłaś do auta.
Odpaliłaś i pojechałaś
*5 min Potem*
Dostałąś Sms` a
Odpisałaś : 
Po chwili uderzyłaś w drzewo...........................................................

                                                   CDN



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz