sobota, 8 lutego 2014

Imagin dla Daria Popławska- Malik #2

Poszłaś otworzyć gdy otworzyłaś ujrzałaś....... Wielki bukiet czerwonych róż zaskoczyło cie to nie było żadnej kartki ale dostałaś smsa
Zaniosłaś róże a bardziej wciągnęłaś je i poszłaś przed dom i zobaczyłaś droge z róż jak twój ukochany napisał tak zrobiłaś szłaś 5 minut aż zobaczyłaś pudełko z Napisem *Dla mojej T.I  otwórz*
Wzięłaś pudeleczko  
I otworzyłaś je twoim oczom ukazał się piękny zestaw z karteczką *Idź się przebierz i wróć Kocham Cię Twój Zayn *
Jak kazał tak zrobiłaś wróciłaś do domu i ubrałaś zestaw od ukochanego wyglądałaś na prawde pięknie po 10 min szłaś już tą samą dróżką szłaś szłaś aż zobaczyłaś 2 ścieżki  a po środku wielka kartka z Napisem *Obojętnie którą wybierzesz i tak dojdziesz do mnie*
Postanowiłaś że wybierzesz prawą dróżkę. szłaś a po chwili zobaczyłaś słodkiego pieska  a obok niego napis *To Dla Ciebie*
Już miałaś dość nie chciałaś tak dużo prezentów więc napisałaś do Malika

Po chwili dostałaś odpowiedź
Nic nie odpisałaś szłaś dalej szłaś szłaś aż doszłaś do Zayna.
Malik cię przytulił i powiedział  :
Z: Niespodzianki ci sie podobały ?
Ty: Tak ale najbardziej ta ~pokazałaś na pieska
Z: Wiem Kocham Cię  ~ Dał ci  namiętnego buziaka a ty go odwzajemniłaś
ty : Ja ciebie też kocham
Z: T.i jeszcze mam jedna niespodzianke! w tedy uklenknoł ~Zostaniesz Panią Malik
Bez chwili zastanowienia powiedziałaś *TAK*
Ty: Tak. ale ja ci nic nie kupiłam  tylko chciałam żebyśmy spędzili romantyczny wieczór we dwoje
Z: Nic sie nie stało no to chodź
I poszliście w strone twojego domu czy mając się za ręce i rozmawialiście o waszym ślubie Zayn powiedział że dla ciebie użądzi najlepszy ślub na świeci.  Doszliście do Domu i oglądaliście film potem Zayn zaczoł cie namiętnie całować  i chyba wiecie co sie dalej działo
*Następny Dzień*
*Oczami Zayna*
Obudziłem się o 9 gdy skarb mój jeszcze spał postanowiłem zrobić śniadanie do łóżka
Gdy przyszłem mój skarb się obudził więc mogliśmy zjeść.
*Oczami T.i*
Obudziłam się a Zayna nie było ale gdy go zobaczyłam ze śniadaniem to zaniemówiłam Kochałaś go za wszystko ale nie wiedziałaś że twój chłopak umie gotować.
ty: Zayn to ty umiesz gotować ??
Z: Tak Kotku ale tylko dla ciebie
Po tych słowach złączył wasze usta w jedną całość.
Od tam tego dnia minęły już 2 lata jesteście już po ślubie macie synka o Imieniu Marcel za 2 miesiące n świat przyjdzie wasza córka Veronica <3
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
          5 kom i dodam nowego imagina <3

Hej myślę że się podoba <3 Mi tak miałam dziś Wene yeah Pozdrawiam 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz