sobota, 11 stycznia 2014

Imagin z Niall'em

Ty i Niall jesteście razem od 2 lat byliście umówieni u niego w domu. . Była godzin 9:15 wiec poszłaś zjeść śniadanie czyli Płatki z mlekiem, a pozjedzonym śniadaniu poszłaś pod przysznic a potem poszłaś się w  to ubrać.Spotkanie z Ukochanym miało sie odbyć o godzinie 15 a była 10. Oo- pomyślałaś. Wyjełaś telefon i wybrałaś numer do swojej przyjaciółki.
[Ty]~  Hej [I.T.P] chcesz dziśmiść na kawe do Starbucks'a ?
[I.T.P] ~ Tak jasne gdzie i o której?
[Ty] ~o 13:50 w Starbucks'ie niedalego domu Niall'a.  Pasuje Ci?
[I.T.P] ~ Okey. Jak tobie pasuje to mi też pasuje. Pa Do zobaczenia.
[Ty] ~ Pa. ~ Powiedziałaś i po krótkiej chwili sie rozłączyłaś i zaczełaś oglądać TV.
W sumie nie leciało nic ciekawego więc zostawiłaś na jakimś serialu.
Gdy skończyłaś oglądać była 13:05 więc poszłaś sie zbierać ubrałaś buty i wyszłaś zamykając drzwi na klucz. Do Starbucks'u miałaś 10 min więc postanowiłaś sie przejść gdy doszłaś była 13:30 Jakim cudem jak ja sie tak wlekłam-pomyślałaś, gdy weszłaś do Kawiarenki przyjaciółka już na mnie czekała.
[Ty] ~ Hej kiedy przyszłaś.
[I.T.P] ~ Niedawno siadaj.
Usiadłaś i odrazu podeszedł kelner.
[K] ~ Co Panie zamawiają ?- zapytał Kelner.
[Ty] ~ Ja poproszę Cappuccino z Bitą Śmietaną. - odpowiedziałaś
(K) -Dobrze a pani?- powiedział lekko się uśmiechając
(I.T.P)- Ja to samo . - odpowiedziała.
Kelner odszedł i my znów mogłyśmy spokojnie porozmawiać.
(I.T.P) - Czy to nie jest Niall ? - zapytała
(Ty) - Tak to on ciekawe co to za baba.
(I.T.P) -  Nie wiem ale jest dużo starsza od niego ona ma około 35 lat a on 20. posłuchajmy o czym rozmawiają.
Źle mi było podsłuchiwać swojego chłopaka ale ciekawość mnie zbyt zżerała
(Niall) - (t.i) nie może sie o niczym dowiedzieć.
(J.K) - dobrze nie dowie się.
Powiedziałam do przyjaciółki że on chyba mnie zdradza, nie wytrzymałam więc poszłam do Niall niech on mi się wytłumaczy. Wstałaś i poszłaś
(Ty) - Niall co to ma znaczyć ? - zapytałam zdenerwowanie
(Niall) - Kochanie to nie tak jak myślisz.
( ty) - To nie tak jak myśle? To jak mam myśleć - krzyknęłam zapłakana
Niall odeszedł od stolika i klenknoł przedemną i zapytał.
(Niall)-  (T.I) kocham cię WYJDZIESZ ZA MNIĘ ? - Zapytał z tym jego pięknym uśmiechem
(Ty) - Tak. - powiedziałaś cicho chłopak wysunął ci na palec pierścionek wstał i się odrazumdo niego przytuliłam i powiedziałam  (Ty)- Kocham Cię.  Usłyszałam odpowiedź
(NIALL)- Ja ciebie też.
Od tego dnia minęły 2 lata tworzycie szczęśliwą rodzine gdyż miesiąc temu urodził wam sie syn daliście mu na Imię Greg.



Skróty: I.T.P - imie twojej przyjaciółki,  k- kelner, J.K - Jakaś Kobieta.
Mam nadzieję że się podoba imagin o Niall'u możliwe , że jutro dodam imagina o Zaynie z okazji jego urodzin.


1 komentarz: